Amikre büszkék lehetünk.
Eredményeink
Szeretnénk megosztani veletek, hogy mi történt velünk az elmúlt időszakban. Sok - sok elektromos roller tesztelése után rátaláltunk az általunk legmegfelelőbb termékre, amit saját igényeinkre szabtunk, első sorban a hozzáadott, vásárlóorientált szolgáltatásokkal. Például ilyen a 0-24-es ügyfélszolgálat, hiszen egy esetleges késő esti hiba vagy felmerülő kérdés esetén sokat számíthat a gyorsaság és az, hogy elérjük a forgalmazó céget. Egyre több helyen alakítunk ki partneri kapcsolatot viszonteladókkal, hogy vásárlás előtt fizikálisan is megtekinthetők legyenek rollereink, ezzel is segítve a vásárlás döntésében, illetve az országos szervizhálózat kiépítése is folyamatosan zajlik, hogy a szerelés egyszerűbb és gyorsabb legyen, hosszútávú célunk, hogy mindenki a településéhez maximum 40 km-es körzetben találjon WeR Mamba szervizpontot.
Köszönjük vásárlóinknak, követőinknek és partnereinknek a támogatást, mert az alábbi dolgokat együtt értük el!

K&H innovációs díj jelölés
Miért a WeR Mamba a Cápák között K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj egyik jelöltje?
Az üzleti koncepció kialakításakor Martin és Zsombor tisztában voltak azzal, hogy csak akkor lehetnek sikeresek, ha olyan terméket kínálnak, ami fel tudja venni a versenyt a jelenleg elérhető konstrukciókkal.
A megoldáshoz az vezetett, hogy felmérték a hazai fogyasztók igényét és a versenytársak kínálatát. Ennek a tudatos üzleti koncepciónak lett az eredmény a kivehető akkumulátor, valamint a kereskedelmi tevékenység mellé bevezetett egyedülálló szolgáltatásuk, a 0-24 órás szerviz- és ügyfélszolgálat.
Ezzel a két újítással, olyan egyedi értékesítési előnyre tettek szert, mely nagymértékben befolyásolja a vásárlók végső, pozitív döntését. Martin és Zsombor példája is jól mutatja, hogy egy telített piacon is lehet sikereket elérni egy jól kidolgozott, tudatos üzleti koncepcióval. Gratulálunk az elnyert tőkebefektetéshez!